Transport

matkatarbed.ee e-poest tellitud kauba kättesaamiseks võite valida mitme erineva variandi vahel:

  • Omniva postkontor - tellitud tooted saabuvad Teile lähimasse postkontorisse
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella Smartpost pakiautomaat - tellitud tooted saabuvad Teie poolt valitud Itella Smartposti pakiautomaati
  • DPD pakiautomaat
  • DPD kuller
  • Kauplusest - tellitud tooteid saab ka kätte meie kauplustest Tallinnas ja Rakveres

Eriti raskete ja suuremõõtmeliste kaupade transpordil kehtestatakse hinnalisa vastavalt kullerfirma hinnakirjale. Transpordihinna muutusest teavitatakse eelnevalt Klienti.

Transpordihind kauba saatmisel välismaale lepitakse enne kauba väljasaatmist eelnevalt Kliendiga kokku.

Kauba transpordi hind matkatarbed.ee veebipoes kajastub maksmisel ja ostuarvel. Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või juurde tasuda kohaletoimetamise eest matkatarbed.ee poolt esitatud arve alusel. 

 

Tarneaeg

Olenevalt valitud kohaletoimetamise viisit ning Teie asukohast võib tarneaeg olla 2-5 päeva. Kui tellitud tooted on meie poolt välja saadetud, saadame ka Teie e-maili aadressile vastavasisulise kinnituse.

Juhul, kui ilmneb, et Teie poolt tellitud kaupa ei ole laos, võtab meie klienditeenindaja Teiega ühendust, teavitades soovitud kauba puudumisest ning ajast, millal kaup saabub lattu.
Samuti on teil võimalik valida puuduva kauba asemele midagi muud või kui Te seda ei soovi, siis jätab matkatarbed.ee teie tasutud summa tellitud kauba eest ettemaksuks või kohustub Teile puudujääva kauba eest tasutud raha tagastama.

Vajadusel küsige lisainfot matkatarbed.ee internetipoe klienditoelt tööpäevadel kell 10.00-18.00

e-post: info@matkatarbed.ee
telefon: (+372) 646 3396